Menu +

Představujeme nové partnery - PIVOVAR ČERNÁ HORA a firmu B TECHNIK

Aktuální zprávy
T ř e b í č - Období, kdy se na ledě nehraje hokej, je z pohledu hokejových klubů velice důležitým časovým úsekem. Mnohdy se právě v této době rozhoduje o tom, jak bude vypadat následující sezóna. Vedení a manažeři klubů pracují na jejím zabezpečení, jak finančním, tak hráčském i materiálovém. Ani v Třebíči tomu nebylo jinak.
Sdílejte článek
 

Vedení klubu již na konci loňské hokejové sezony intenzivně pracovalo na obchodní spolupráci s několika subjekty. Zhruba před půl rokem skončilo účinkování Horácké Slavie v sezóně 2011 – 2012, a na dveře již zaklepala další, už šestnáctá sezóna, v níž Horáci bojují o prvoligové body a navíc v ní oslaví 85 let od založení klubu pod názvem SK Horácká Slavia Třebíč.

Aby byl tento ročník klidnější a snad i úspěšnější, než ročník předchozí, v němž se Třebíč probojovala do vyřazovacích bojů na poslední chvíli, pracovalo vedení klubu usilovně na spolupráci s dalšími novými partnery. Tato práce přinesla své ovoce, a tak vám můžeme představit nové partnery, kteří budou v sezóně 2012 – 2013 s Horáckou Slavií spolupracovat.

“Získat nového partnera není v současné době lehké v žádném oboru lidské činnosti. Proto jsme velmi rádi, že se nám povedlo dovést do zdárného konce jednání s novými partnery, kteří se rozhodli spojit své jméno s naším hokejovým klubem, jenž se může pochlubit jednou z nejdelších sportovních tradic v celé republice. Tyto partnery vám teď můžeme představit. Některá jednání jsme vedli delší dobu a během nich jsme navázali blízké obchodní kontakty, které se budeme snažit dále rozvíjet. Jesme hrdí na to, že se nám daří zapojovat do spolupráce s Horáckou Slavií další místní podnikatele, jako například firmu B TECHNIK. Věřím, že našim fanouškům budeme, i díky novým partnerům, dělat co nejvíce radosti,“ říká Daniel Šlapák, marketingový manažer Horácké Slavie Třebíč.

Loga některých nových partnerů jste již v průběhu přípravy mohli zaregistrovat na mantinelech, loga některých dalších se objevila na zbrusu novém ledě, a někteří se budou prezentovat jen při vybraných utkáních.

Můžeme slíbit při vybraném utkání i zajímavou a velmi atraktivní soutěž pro diváky s novým partnerem a velmi zajímavou cenou pro vítěze. Máte se opravdu na co těšit.

Další nové partnery představíme v nejbližších dnech.


PIVOVAR ČERNÁ HORA a.s.

PIVOVAR ČERNÁ HORA, jehož historie sahá až do roku 1298 rozvíjí své podnikatelské aktivity v mnoha oblastech.
Nejdůležitější oblasti podnikání Pivovaru Černá Hora: výroba sladu, výroba piva, výroba nealkoholických nápojů, výroba alkoholických nápojů, turistický ruch a další.
Od 1.září roku 1996 se stal pivovar akciovou společností s názvem PIVOVAR ČERNÁ HORA a.s. a 1.4.2010 se pak pivovar stává součástí skupiny Pivovary Lobkowicz

Více informací najdete na oficiálních webových stránkách PIVOVARU ČERNÁ HORA.


B TECHNIK s.r.o.

Firma B TECHNIK s.r.o. jejímž majitelem je pan Petr Šmejkal byla založena v roce 1994 a patří mezi nejvýznamnější firmy v regionu. Věnuje se několika oborům, které ale spojuje společná filozofie prodeje a servisu kvalitní a spolehlivé techniky. B TECHNIK je především dodavatelem kompresorů a tlakovzdušných zařízení do průmyslu, autoopravárenství a pro řemesla. Značka, kterou B TECHNIK s.r.o. zastupuje je SCHNEIDER AIRSYSTEMS. Dále se věnuje prodeji a servisu čistící a úklidové techniky značek NILFISK a ALTO. Dalším oborem je pak zahradní a motorová technika značek STIHL a VIKING a v neposlední řadě je firma B TECHNIK také prodejcem nářadí několika světových značek. Zákazníci u firmy B TECHNIK s.r.o. oceňují zejména individuální přístup a pomoc s řešením svých požadavků, možnost vyzkoušení nebo zapůjčení techniky a také poprodejní péči a opravy.

Více informací najdete na oficiálních webových stránkách firmy B TECHNIK.

Majitel firmy B TECHNIK s. r.o. Petr Šmejkal k nově uzavřenému partnerství řekl. "Jsem hrdý na to, že naše firma může podporovat Horáckou Slavii a těším se na její úspěchy v letošní sezóně."

"Spolupráce s firmou B TECHNIK je založená nejen na obchodní bázi, ale také na velké dávce patriotismu. A toho si velmi vážíme,“ doplňuje Daniel Šlapák, marketingový manažer Horácké Slavie Třebíč.

Petr Šmejkal a Daniel Šlapák

Podobné články

Aktuální zprávy

Také letos se účastníme Charitativního týdne Maxa ligy. Pomáhejme společně

21.11.2024
Aktuální zprávy

Spustili jsme nový online fanshop! Nadělte si dárek nejen na Vánoce

14.11.2024
Aktuální zprávy

Rodinné utkání: S Porubou v neděli 10. 11. od 15:00. Dáme litr?

07.11.2024
bahis siteleri
×
Dnes v 18:00 | Muži
SK Horácká Slavia Třebíč
HC Dukla Jihlava