Podle slov marketingového manažera HST Dana Šlapáka se vstupenek prodalo téměř 200 kusů, za které klub pořídí vybavení do posilovny na zimním stadionu. “Podpora našich fanoušků nás vždycky nemírně potěší a taky namotivuje do další práce. V této době to samozřejmě platí mnohonásobně a my jsme skutečně vděční za to, že jste s námi!“ doplňuje Dan Šlapák.
Aby nezůstalo pouze u nehmotné vstupenky, dostali fanoušci při nákupu více kusů vstupenek různé dárky, potištěné logy HST. Téměř všichni si již své balíčky u nás vyzvedli a určitě nejen my doufáme, že kulicha už nebudou potřebovat a vynosí spíše kšiltovku z naší limitované edice. Někteří dokonce své pokrývky hlavy přenechali dětem z dětských domovů z okolí, které dlouhodobě podporujeme v rámci projektu Dvakrát v roce Vánoce. Těšíme se, že letos akci zrealizujeme a tyto i další dárky dětem předáme.