Menu +

DRUHÁ NEJVYŠŠÍ SOUTĚŽ SE BUDE HRÁT POD NÁZVEM CHANCE LIGA

Tiskové zprávy
T ř e b í č - Titulárním partnerem druhé nejvyšší soutěže se stala společnost Chance, jedna z největších sázkových kanceláří v České republice. V nejbližších pěti ročnících, v sezónách 2018/19 – 2022/23, se bude soutěž hrát pod názvem CHANCE LIGA. „Druhá nejvyšší soutěž získala na prestiži, její úroveň roste a návštěvnost patří mezi srovnatelnými evropskými ligami k nejvyšším,“ prohlásil v této souvislosti prezident Českého hokeje Tomáš Král. „Pokrok, kterého dosáhla, potvrzuje i spojení s významným partnerem. Velmi si vážíme toho, že naše spolupráce bude dlouhodobá a významně rozšiřuje prostor pro prezentaci ligy, stejně jako klubů, které v ní nastupují.“
Sdílejte článek
 

„Rozhodujícím faktorem pro spolupráci byla dlouhodobě vysoká kvalita soutěže. Chance se okolo hokeje pohybovala i v minulosti, a tak jsme mohli navázat na dřívější dobré zkušenosti. A pro naše klienty je hokej jedním z nejoblíbenějších sportů, proto nám dávalo smysl s ním spojit jméno,“ zdůvodňuje nové partnerství Roman Rypáček, ředitel CHANCE, a.s.
Novým marketingovým partnerem CHANCE LIGY se současně stala společnost BPA sport marketing, dosavadní výhradní marketingový partner Českého hokeje, reprezentace a Tipsport extraligy. „Dohodě předcházela jednání s vedením soutěže a jednotlivých klubů, kterým bych chtěla za konstruktivní přístup poděkovat,“ uvedla předsedkyně představenstva a ředitelka společnosti BPA sport marketing Jana Obermajerová. „Chceme se zaměřit především na další zviditelnění soutěže, přičemž využijeme zkušeností, které jsme díky dlouholetému působení v ledním hokeji získali.“

CHANCE LIGA je druhou nejvyšší hokejovou soutěží v České republice. V sezóně 2017/18 dosáhla průměrné návštěvnosti 1 892 diváků na utkání, třetí nejvyšší mezi srovnatelnými soutěžemi v Evropě (1. Hockey Allsvenskan/Švédsko 2 705, 2. DEL 2/Německo 2 490, 3. WSM liga/Česká republika 1 892, 4. VHL/Rusko 1 816, 5. Swiss League/Švýcarsko 1 630, 6. Mestis/Finsko 762). Návštěvností, která byla nejvyšší v historii, překonala i elitní soutěže například na Slovensku, v Norsku, ve Francii nebo v Dánsku. Klub ČEZ Motor České Budějovice se stal s průměrnou návštěvností 5 869 diváků nejnavštěvovanějším druholigovým mužstvem v Evropě vůbec.

Od roku 1993 prošlo druhou nejvyšší soutěží celkem 42 klubů, mezi nimi řada tradičních účastníků extraligy, včetně mistrů Československa nebo České republiky (HC Dukla Jihlava, HC Kometa Brno, VHK Robe Vsetín, Rytíři Kladno, Bílí Tygři Liberec, HC Slavia Praha, HC Oceláři Třinec, HC Energie Karlovy Vary, HC Olomouc, Mountfield HK, Piráti Chomutov, BK Mladá Boleslav, ČEZ Motor České Budějovice, HC Orli Znojmo…) Nejlepší mužstva soutěže se pravidelně prosazují v baráži o postup do extraligy – v sezóně 2013/14 vybojovaly postup BK Mladá Boleslav a HC Olomouc, v sezóně 2014/15 Piráti Chomutov, v sezóně 2016/17 HC Dukla Jihlava a v sezóně 2017/18 HC Energie Karlovy Vary.

Sázková společnost Chance byla založena v roce 1991 a patří mezi největší provozovatele kurzových sázek v České republice. Vedle kurzových sázek, provozovaných na 207 kamenných pobočkách a na internetu, nabízí číselnou loterii Korunka. Od roku 2013 je součástí holdingu Tipsport.

Praha, dne 30. 07. 2018

PhDr. Zdeněk Zikmund
tiskový mluvčí

Podobné články

Tiskové zprávy

Nepovedený začátek je zdvižený prst pro nás všechny

20.10.2024
Tiskové zprávy

Gratulujeme korejským přátelům z KHNP k vítězství v jaderném tendru

17.07.2024
Tiskové zprávy

Druhá nejvyšší hokejová soutěž mění svůj název na Maxa liga

21.06.2024
bahis siteleri