Představujeme vám nové dresy prvního týmu bílých hvězd pro příští sezonu. Zásadní novinkou je skutečnost, že dominantní barvou tmavé varianty se po několika letech znovu stává u fanoušků oblíbená červená.
K Horácké Slavii patří od nepaměti symbol bílé hvězdy, k němu se hrdě hlásíme, proto bude právě hvězda nejen na letošních dresech, ale i na kalhotách a štulpnách. Jde o zvýraznění třebíčské hokejové tradice, která má prvoligové kořeny už více než dvacet let.
Obě varianty letošních dresů disponují modrým pruhem na hrudi, ve kterém je zaneseno logo generálního partnera – společnosti KHNP. Svou reklamu má na dresech také Město Třebíč. Ještě jednou proto děkujeme těmto, ale i ostatním partnerům za to, že klub podporují a umožňují jeho chod na profesionální úrovni.
Na dresech nechybí ani vzpomínka na Radka Nováka, který nás opustil během jara tohoto roku. Právě proto jsou na jejich zadní straně vyobrazeny iniciály RN a číslo 13, se kterým Radek Novák spojil svou kariéru v Horácké Slavii.
Celá tato sezona se ponese v duchu vzpomínek na Radka Nováka. Jeho památce klub kromě jiného věnuje vzpomínkový zápas, o jehož termínu i programu vás budeme včas informovat.
Domácí zápasy letos Horáci absolvují v červené variantě, ty venkovní pak logicky v bílé. Na přípravěletošních dresů byly využity moderní designové prvky. Důraz byl zároveň kladen na jejich jednoduchost, čistotu a přehlednost.
Snažili jsme se zkombinovat moderní poznatky společně s tradicí, která se k třebíčskému hokeji vždy vázala. Pevně věříme, že se nám tento záměr povedl a že budou naši fanoušci spokojeni.
„Dominantním prvkem nových dresů bude hvězda, která se objeví nejen na dresech samotných, ale i na kalhotách a štulpnách. Po několika letech se vracíme k červené barvě, která bude dominantní na tmavé sadě dresů. Právě v ní budeme absolvovat domácí zápasy během sezony 2020/2021. Na dresech rovněž nechybí vzpomínka věnovaná Radku Novákovi, který spojil svou kariéru v Horácké Slavii s číslem 13. Věříme, že fanoušci budou mít z nové image radost a že nám nové dresy přinesou štěstí,“ říká obchodní a marketingový manažer Daniel Šlapák.