Třebíčský klub připravil pro poslední tři domácí utkání akci 2+1 zdarma, v níž mohou diváci získat tři vstupenky za cenu dvou.
Jedná se o elektronický předprodej/prodej vstupenek, kdy kupující jednoduchým postupem získá vstupenku v elektronické podobě s unikátním QR kódem. Vstupenku si může sám vytisknout, nebo vyfotit QR kód na mobil a ten pak ukáže u vstupu na stadion.
Každý QR kód je unikátní a pustí na stadion jen jednoho diváka. Chraňte tedy svůj QR kód před zneužitím.
ODKAZ NA ELEKTRONICKÝ PRODEJ VSTUPENEK NA WEBU HSTREBIC.CZ ZDE
“Závěr sezóny se vyvíjí velmi dramaticky a my chceme divákům umožnit pohodlný nákup vstupenek z pohodlí domova, kterým se vyhnou nepříjemným frontám u pokladen. Věříme, že tento způsob předprodeje vstupenek přivítají, využijí jej a přijdou naše hráče podpořit už v sobotu v hojném počtu,“ říká marketingový manažer Horácké Slavie Daniel Šlapák.
V sobotu 10. února je v Třebíči na programu retro utkání s českobudějovickým Motorem. Utkání odehrají oba celky v retro dresech, které připomenou bohatou devadesátiletou historii obou klubů.
Na toto utkání je též připraven sedmý ročník dobročinné akce Dvakrát v roce Vánoce, kterou společně pomáháme dětem z dětských domovů.
Diváci si akci spojují hlavně s plyšáky, které na stadion nosí, ale dětem velmi pomůže i jiná věc.
Pro děti letos sbíráme kosmetiku a hygienické potřeby
Letošní ročník dobročinného projektu Dvakrát v roce Vánoce je zaměřen na sběr kosmetiky, tedy šampónů, sprchových gelů, tělových krémů a dalších potřebných a praktických hygienických potřeb.
Sběrným místem tentokrát bude místnost pod VIP, jež je během sezóny využívána jako posilovna. Tam bude také v průběhu utkání umístěna výstava historických klubových artefaktů, která bude zdarma přístupná všem divákům.
To ale není jediná akce přichystaná na sobotní zápas. Zajímavým nápadem je i celostadionový přípitek na úspěšné působení obou klubů v hokejovém světě na minimálně dalších devadesát let.
Pro všechny, i hostující fanoušky starší osmnácti let, je ve spolupráci s Pivovarem Radegast připraveno jedno pivo – tzv. ŠNYT zdarma právě pro tento přípitek.
Prvních devadesát příchozích diváků navíc získá speciální kelímek s potiskem. Pro ostatní pak budou tyto vzpomínkové kelímky - NICKNACKy v prodeji za 60 korun.Prosíme tímto všechny diváky, aby si v kelímku ponechali pivo pro přípitek, který je naplánován těsně před začátkem utkání a který pronesou nejvyšší představitelé obou klubů před prvním buly přímo na ledové ploše.